Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Červinková, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Cílem této práce je analyzovat brand management vybrané společnosti. Teoretická část je komplexním pohledem na problematiku řízení značky neboli brand management. Značka a s ní související pojmy jsou vysvětleny nejprve z marketingového hlediska. Dále se práce věnuje i právní oblasti brand managementu, tedy registraci značky v ochrannou známku a péči o ni. Praktickou část diplomové práce představuje případová studie brand managementu vybrané společnosti, konkrétně Crystalex, CZ. Primární data získaná prostřednictvím expertních rozhovorů vedených s pracovníky společnosti Crystalex, CZ a dalšími odborníky z oblasti ochrany práv duševního vlastnictví jsou doplněny o výsledky dotazníkového šetření a zhodnocení marketingu v místě prodeje značky Bohemia Crystal (rodinná značka společnosti Crystalex, CZ). Na základě znalosti teoretických poznatků, podnikové praxe společnosti Crystalex, CZ a pohledu potencionálního zákazníka jsou v závěru diplomové práce vypracována doporučení pro zefektivnění brand managementu společnosti Crystalex, CZ.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.